juldagen

dagen igår var jättebrao. åkte hem till mina kusiner runt 3 någon gång. kollade kalleanka, drack ngra shotar, åt mat & spelade vem vill bli miljonär, GH & buzz typ hela kvällen och åt massa gotte;) haha. kul faktiskt! öppnade paket med såklart. blev jättenöjd med allting. fick det jag ville ha i alla fall;) bla parfym, smink, platttång, bodylotion, klocka, smycken, pressentkort, duntäcke+kudde+påslakan och pengar. bara välbehövliga saker. mycke trevlig kväll iaf, vissa var lite mer på kanelen än andra, HAha. åkte hem från dom ngn gång runt ett och sov hemma hos mormor och morfar sedan. vaknade seeent idag. lite för sent för att vara mig faktiskt, blir så sjukt seg=p haha.

resten av dagen har jag bara varit hemma. ätit middag oså med famor också och sedan kom malin förbi en stund. kollade film & åt  så jäkla mycket godis så vi fick ont i våra små magar, haha(y) sen låg vi mest i min säng och pratade och planerade allt inför nyår odee. kommer bli så sjukt kul om allt nu går som det ska:D

nehee, nu väntar nog sängen
ska upp tidigt imonnn;)
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0