JULAFTON


julafton idag ju, ifall det nu var någon som hade missat det=P hah, inte så mycket julstämning tycker jag inte men är ju i alla fall lite kallare idag & granen och allt sådant är ju uppe. nellan är lite extra fin idag med;) haha.
famor sussade här inatt så åt fruukost tillsammans med henne och resten av familjen förutom mammi som jobbar innan. mysee!

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför dagen. sen hämta mammi och åka vidare hem till mormor&morfar och kolla kalleanka, äta & sen kommer tomten ju. har ju trots allt fortfarande småkusiner som tror på honom;) haha. kommer hem imorgon tror jag.

så pusssss på er och  GOD JUL allihopa och ha det så braa idag<3
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0